Vaginoplastie en Thailande

vaginoplastie thailand 1
Geschreven door Émilie

Vaginoplastiek in Thailand is een procedure om de vagina strakker te maken. Een alternatief is niet-invasieve vaginale verstrakking met behulp van weefselverwarming of laser.

BesteKlinieken.com informeert u over vaginoplastiek in Thailand en helpt u bij het boeken van een operatie bij gekwalificeerde chirurgen. Deze inhoud is alleen voor informatieve doeleinden en is niet bedoeld ter vervanging van het advies van een medische professional.

Prijs van een Vaginoplastiek in Thailand

De gemiddelde kosten van een Vaginoplastiek in Thailand in Bangkok zijn €1150. Afhankelijk van uw wensen kan de prijs variëren van 1000 euro tot 1300 euro.

ProcedurePrijs Thailand
Vaginoplastiek1150 €

Wat is vaginoplastiek?

Vaginoplastiek in Thailand in Bangkok (ook bekend als posterieure colporrhaphy) is een procedure om de vagina strakker te maken. Een alternatief is niet-invasieve vaginale verstrakking door het weefsel te verwarmen met radiofrequente golven (Femilift) of laser.

Patiënten met aanzienlijke vaginale laksheid hebben mogelijk geen baat bij deze niet-invasieve behandelingen en zijn mogelijk betere kandidaten voor chirurgische verstrakking door vaginoplastiek in een kliniek in Bangkok.

Na een bevalling kunnen vrouwen klagen over vaginale laksheid, als gevolg van het uitrekken van weefsels en het loslaten van spieren, soms tot het punt waarop een tampon eruit valt, en dit gebrek aan tonus kan bijdragen aan seksuele disfunctie.

Waarom een vaginoplastiek in Thailand?

Vaginoplastiek in Thailand herenigt gescheiden spieren en verwijdert extra huid van de achterkant van de vagina. De buitenste huid kan ook verwijderd worden voor een esthetischer uiterlijk.

Verdoving voor vaginoplastiek in Thailand

Hoewel een vaginoplastiek in Thailand onder plaatselijke verdoving kan worden uitgevoerd, kiezen veel mensen ervoor om het onder algehele narcose te laten doen voor meer comfort.

Voorbereiding op vaginoplastiek

Klinieken in Thailand zullen u volledige instructies geven over hoe u zich kunt voorbereiden op uw vaginoplastie operatie, die een gynaecologisch onderzoek en een zwangerschapstest zal omvatten.

De vaginoplastiek operatie in Bangkok

Onder de huid worden de weefsels strakgetrokken met behulp van sterke hechtingen. Nadat het vaginakanaal is strakgetrokken, wordt de slijmvlieshuid dichtgenaaid. Als er uitwendige huid uitsteekt, kan deze ook worden verkleind voor een esthetischer resultaat.

Wat zijn de risico’s van vaginoplastiek?

Elke operatie brengt risico’s en mogelijke complicaties met zich mee. Gelukkig heeft de overgrote meerderheid van de patiënten die een vaginoplastiek ondergaan geen problemen met hun operatie en zijn ze zeer tevreden met hun resultaten. Risico’s zijn zeldzaam, maar als ze zich voordoen, kan aanvullende medicatie of zelfs een operatie nodig zijn.

Deze risico’s omvatten infectie, bloeding, littekenvorming, pijn tijdens het vrijen en misvorming. De operatie kan leiden tot pijnlijke geslachtsgemeenschap. De meeste van onze vaginoplastiek patiënten in Bangkok ervaren deze risico’s echter nooit.

Vergeet niet dat klinieken in Thailand eventuele problemen of complicaties gratis corrigeren. Als u een onbevredigend resultaat heeft en wij denken dat verdere chirurgie het probleem zal oplossen, dan zal de kliniek de operatie gratis uitvoeren.

Herstellen van vaginoplastiek

Na uw vaginoplastie operatie moet u het gebied regelmatig voorzichtig wassen met water en zeep. Er zal gedurende 2 tot 4 weken een lichte zwelling en blauwe plek zijn. Er kan ongeveer een week na de vaginoplastie operatie wat pijn optreden, maar meestal is er weinig pijn in verband met deze operatie.

Alle patiënten krijgen voor hun vaginoplastie-operatie een recept voor pijnstillers en antibiotica om de pijn te verlichten en infectie te voorkomen.

U moet zich 6 weken lang onthouden van vaginale inbreng, inclusief geslachtsgemeenschap en tampons. Zo kunnen de incisies volledig genezen en wordt heropening voorkomen. U moet ook vermijden om zware voorwerpen op te tillen en te hard te spannen bij het poepen, omdat dit uw genezing kan belemmeren. De vaginoplastische hechtingen lossen vanzelf op en trekken vanzelf weer in.

Een week na de operatie zou u weer aan het werk moeten kunnen en een programma van lichte lichaamsbeweging moeten hervatten. Vermijd zwaar tillen of inspannende oefeningen gedurende 4 tot 6 weken.

Wat zijn de resultaten van een vaginoplastiek?

Deze procedure resulteert over het algemeen in een verstrakking van het vaginakanaal, wat de seksuele bevrediging kan verhogen.

Émilie

Mijn naam is Emilie Gervais en ik woon in Istanbul, Turkije. Ik ben een medisch schrijver met uitgebreide wetenschappelijke kennis en meer dan 15 jaar ervaring in kankeronderzoek en moleculaire biologie. Ik heb ervaring in congresorganisatie en projectmanagement. Ik heb het vermogen om complexe medische en wetenschappelijke concepten over te brengen naar een divers publiek via verschillende media, waaronder deze website als schrijfbord.