Volledige facelift in Turkije

volledige facelift prijs 1
Geschreven door Laura

Een facelift in Turkije in Istanbul is een soort plastische chirurgie die erop gericht is om u er jonger uit te laten zien door uw huid te verjongen.

BesteKlinieken.com informeert u over volledige facelift chirurgie in Turkije en helpt u bij het boeken van een operatie bij gekwalificeerde chirurgen. Deze inhoud is alleen ter informatie en is niet bedoeld ter vervanging van het advies van een medische professional.

Prijs van een volledige facelift in Turkije

De gemiddelde kosten van een volledige facelift in Turkije in Istanbul zijn €2.200. Afhankelijk van uw behoeften kan de prijs variëren van 2.000 euro tot 2.400 euro.

ProcedureKosten Turkije
Volledige facelift2200 €

Wat is een volledige facelift?

Veel moderne antiverouderingsprocedures bieden patiënten slechts een tijdelijke verbetering van de tekenen van huidveroudering. De vroegtijdige veroudering van iemands gezicht is afhankelijk van factoren zoals constante stress, gebrek aan slaap en rust, vitaminetekorten, slechte voeding, een zittende levensstijl en het gebruik van cosmetica van slechte kwaliteit.

Al deze factoren kunnen de prijs zijn van vroegtijdige veroudering van de gezichtshuid. Voor patiënten boven de 30 wordt het steeds moeilijker om er jong uit te blijven zien.

De progressieve ontwikkeling van rimpels en nasofaryngeale plooien, vervaagde gezichtscontouren en ptosis van de zachte weefsels van het gezicht worden onomkeerbaar. Na verloop van tijd zijn speciale cosmetische producten en technieken niet meer in staat om zonder operatie een significant verjongend resultaat te bereiken.

Een facelift is altijd een samenwerking tussen een patiënt en een arts. Het moet gebaseerd zijn op vertrouwen, geduld en zelfvertrouwen. Om het gewenste resultaat na de operatie te bereiken, moet u zoveel mogelijk informatie inwinnen over alle fasen van de facelift en de postoperatieve periode na cosmetische plastische chirurgie in Turkije.

U moet proberen de aanbevelingen van professionals te begrijpen die overeenkomen met uw type operatie en uw klinische situatie. Luisteren naar het advies van een arts zal u jarenlang een gevoel van innerlijk comfort en tevredenheid over het resultaat geven.

Indicaties en contra-indicaties voor een volledige facelift in Turkije

Esthetische plastische chirurgie of facelift is een operatie om het gezicht strakker te maken en het ovaal van het gezicht te corrigeren met als gemeenschappelijk doel verjonging. Het verbetert het uiterlijk en de conditie van het gezicht van de patiënt.

Een van de meest effectieve opties voor verjonging is een facelift. Weke delen chirurgie van het gezicht en de hals in Turkije werd voor het eerst uitgevoerd in het begin van de twintigste eeuw.

Vandaag de dag is de facelift in Istanbul een van de populairste procedures voor plastische chirurgie tegen veroudering. In de loop der tijd zijn er nieuwe soorten facelifts ontwikkeld, waaronder niet-chirurgische (niet-invasieve) procedures.

Een facelift in Turkije is een professioneel uitgevoerde operatie met gegarandeerde resultaten om uw aantrekkelijkheid te herstellen. Gezien de frequentie van plastische chirurgie operaties in Istanbul, zullen de kosten van de behandeling als een aangename verrassing komen.

Indicaties voor facelift chirurgie in Turkse ziekenhuizen:

• Verlies van elasticiteit, verslapte gezichtshuid
  • Aanwezigheid van rimpels en plooien
  • Tekenen van veroudering van de huid van gezicht en hals
  • Vage gezichtscontouren
  • Aanwezigheid van een tweede kin en snor
  • Ptosis en verzakking van de wangen, oogleden, voorhoofd, enz.
  • Hangende ogen of mondhoeken

Contra-indicaties voor facelift chirurgie in Turkse ziekenhuizen:

• Zwangerschap en borstvoeding
  • Ontsteking van de gezichtshuid
  • Ernstige pathologie van de inwendige organen
  • Acute chronische ziekten
  • Bloedstollingsstoornissen
  • Auto-immuunziekten
  • Hart- en vaatziekten
  • Kanker en goedaardige tumoren

Soorten facelifts

Er zijn momenteel verschillende technieken voor chirurgische correctie van het gezicht, elk met zijn eigen voordelen: de circulaire facelift, de SMAS facelift, de endoscopische facelift, de laser facelift en de onderste facelift.

Cirkelvormige facelift

Dit type facelift is ontworpen om alle tekenen van huidveroudering effectief te verwijderen. De circulaire facelift wordt onder algehele narcose uitgevoerd. Tijdens de faceliftprocedure maakt de chirurg incisies in de huid voor en achter de oren, en langs de haarlijn. De volgende stap is om de huid op te rekken en overtollige huid te verwijderen.

De chirurg hecht alle huidincisies en verwijdert de hechtingen twee weken na de operatie (de duur van deze periode kan variëren, afhankelijk van de toestand van elke patiënt). De littekens van de incisies zijn na ongeveer 20 dagen nauwelijks zichtbaar.

Als er onvoorziene complicaties optreden, zullen deze binnen 6 maanden volledig verdwijnen. Het is echter het vermelden waard dat een onprofessionele aanpak bij de keuze van ziekenhuizen een patiënt zijn of haar schoonheid kan kosten.

Zie ook: Dijlift in Turkije

Bijzonderheden en duur van de revalidatiefase

Het herstel van een facelift duurt enkele weken. De maximale resultaten van de operatie kunnen zes maanden later worden geschat. De eerste paar dagen moet de patiënt een speciaal compressieverband dragen dat zorgt voor bescherming tegen infectie, snelle genezing van de weefsels en aanpassing aan de nieuwe vorm van het gezicht.

De gebruikelijke reactie van het lichaam na een faceliftoperatie in Turkije is de vorming van oedeem en roodheid van de huid. Compressie na de operatie helpt om deze processen te verminderen. Om de pijn te verminderen worden de juiste medicijnen aanbevolen.

U moet ook :

• Lichaamsbeweging, zoals gewichtheffen, beperken
  • Slechte gewoonten vermijden, vooral roken
  • Wandelingen in direct zonlicht en bezoeken aan het solarium vermijden.

Als u contact opneemt met een goede kliniek in Istanbul met een bekwame arts en alle aanbevelingen opvolgt tijdens de postoperatieve periode, is het risico op complicaties minimaal. In andere gevallen kunnen infectie, aanzienlijke hematomen, asymmetrie van het gezicht, verminderde gevoeligheid van de huid, enz. optreden.

Om complicaties na de operatie in Turkije te voorkomen, kan het nodig zijn om antibiotica toe te dienen, wonden te behandelen, drainage uit te voeren om vocht te verwijderen, of zelfs de volledige faceliftoperatie in Turkije te herhalen.

Wij hebben een compleet faceliftprogramma met maximale chirurgische veiligheid in Istanbul ontwikkeld en geïmplementeerd, zodat patiënten geen complicaties ervaren.

De kosten van het facelift behandelingsprogramma omvatten ook de kosten van vertaaldiensten, transferkosten en, indien nodig, accommodatie voor patiënten en een begeleider. Patiënten moeten goed voor zichzelf zorgen tijdens de revalidatieperiode na de operatie en ervoor zorgen dat ze alle aanbevelingen van de arts opvolgen.

Mogelijke complicaties van plastische chirurgie

De kans op postoperatieve complicaties bij plastische chirurgie is niet zo klein als het op het eerste gezicht lijkt.

Voordat de patiënt naar een ziekenhuis in Turkije gaat, tekent hij/zij een document (het informed consent document) waarin staat dat er een risico is op complicaties na een facelift:

• Huidnecrose kan optreden in gebieden waar de weefseldunning het grootst is na de facelift.
  • Suppuratie van de postoperatieve wond is te wijten aan slecht onderhoud van de hechting.
  • Hypertrofische littekens kunnen lang pijnlijk zijn door een slechte configuratie van de huidplooien.
  • Ouderdomsvlekken ontstaan vaak bij mensen met een dunne, gevoelige huid. Deze verdwijnen meestal na een jaar zonder verdere behandeling.
  • Misvormde gezichtscontouren kunnen het gevolg zijn van een fout van de chirurg.
  • Tijdelijke haaruitval in het gebied van het litteken, waarbij na 3 tot 4 maanden nieuw haar begint te groeien.

In het algemeen kunnen veel complicaties na een facelift met succes worden voorkomen. Hiervoor moet u zich wenden tot de grote ziekenhuizen in Turkije, die consequent uitstekende resultaten behalen, van internationaal niveau zijn en competente specialisten hebben.

Problemen die succesvol opgelost kunnen worden door blepharoplastie

Ooglidcorrectie in Turkije kan tegelijkertijd met andere antiverouderingsprocedures worden uitgevoerd, zoals laserprocedures of een circulaire facelift. Ooglidcorrectie in Turkije is een radicale methode van verjonging. Als de conditie van de huid rond de ogen bevredigend is (leeftijdgerelateerde veranderingen zijn niet significant), kunt u overgaan tot meer sparende technieken.

Er zijn alternatieven voor blepharoplastie:

• Botox-injecties
  • Lymfedrainage massage
  • Laser-resurfacing
  • Aanbrengen van onzichtbare siliconen pads die het bovenste ooglid liften

U moet begrijpen dat dit effect tijdelijk zal zijn, en dat u daarna altijd een ooglidcorrectie moet ondergaan.

Indicaties voor een halsliftoperatie

Voor veel mensen zijn crèmes, maskers, massages en materiële cosmetische ingrepen voldoende om de elasticiteit van de nekhuid te behouden.

Neklifts zijn over het algemeen noodzakelijk in de volgende gevallen:

• Uitgesproken rimpels en dwarse plooien in dit gebied
  • Slappe nekhuid
  • Overtollig vet op en onder de kin
  • Verzwakking van de hoofdspier (platysma)
  • Verzwakking van de huid en vorming van een “zak” in de hals en onderkin

Een halslift in Turkije is een van de belangrijkste anti-verouderingsoperaties. Aangezien de hals verantwoordelijk is voor de vorming van het ovaal van het gezicht, kunnen patiënten er met een halslift in Turkije jonger uitzien dan hun leeftijd en hun zelfvertrouwen behouden.

Soorten wenkbrauwlift in Turkije

Het voorhoofd beslaat een derde van het gezicht. Het uiterlijk van het tweede derde deel hangt er sterk van af. Een glad voorhoofd met opstaande wenkbrauwbogen doet vele jaren verdwijnen, opent de ogen van een vrouw en geeft haar gezichtsuitdrukking een uitnodigende uitstraling. Dit effect kan worden bereikt met chirurgische en cosmetische methoden.

Endoscopische wenkbrauwlift in Turkije

Een endoscopische wenkbrauwlift wordt uitgevoerd door middel van vijf kleine incisies (4 tot 5 cm lang) in de hoofdhuid. Deze worden gebruikt om de wenkbrauwen aan te spannen en in de gewenste positie te fixeren. De spieren die verantwoordelijk zijn voor de vorming van horizontale rimpels op het voorhoofd kunnen worden ontleed. De operatie duurt tot 4 uur. Ze wordt uitgevoerd onder algehele narcose, in een ziekenhuisomgeving. Een korte herstelperiode, minimale complicaties en een zichtbaar effect maken endoscopie populair bij zowel vrouwen als mannen.

Laura

Mijn naam is Laura. Ik werk sinds 2004 als medisch en wetenschappelijk schrijver. Dankzij meer dan 15 jaar ervaring in het vakgebied heb ik uitgebreide expertise in het schrijven, vertalen en redigeren van een breed scala aan documenten, waaronder wetenschappelijke en medische onderzoeksartikelen en conferentieverslagen.